Do czytelnika


 Ten post ma na celu zachęcić Cię do aktywności, by dać mi podpowiedź, co do przyszłości prowadzenia mojego bloga. Być może te podpowiedzi pozwolą mi spojrzeć na moją stronę z dystansu, a nawet ją ulepszyć. Tak, jak już wielokrotnie pisała, pisanie bloga ma sens tylko wtedy, gdy są odbiorcy. A moim celem nadal jest pozyskiwanie nowych czytelników oraz zatrzymywanie tych, którzy trafili tu wcześniej.

Za chwilę mój blog będzie obchodził trzecie urodziny, Ja już nie mogę się doczekać, bo dla wiernych bywalców przygotowałam niespodziankę. Będzie to konkurs, którego szczegóły pojawią się na moim facebookowym profilu 3 maja, czyli dokładnie w rocznicę rozpoczęcia mojego blogowania. Zwycięzca otrzyma ode mnie niespodziankę.

Ale do rzeczy - po tych trzech latach i przeczytaniu kilkunastu, kilkudziesięciu a mam nadzieję, że wszystkich 164 postów, każdy z Was wyrobił sobie zdanie na temat mojego bloga. Bez względu na to, czy bywasz tu regularnie, czy od czasu do czasu, na pewno masz jakieś refleksje i jest coś, co zachęca Cię, żeby tu wracać i czytać kolejne teksty.

Dlatego dziś będę Ci bardzo wdzięczna, jeśli podzielisz się ze mną swoimi spostrzeżeniami, zawsze zachęcam do komentowania, teraz jest dla mnie to szczególnie ważne, pozwoli mi to spojrzeć na wszystko z szerszej perspektywy, być może wskaże inny kierunek.

Będzie mi miło, jeśli w komentarzu napiszesz, które posty szczególnie przykuły Twoją uwagę, które uważasz za mniej interesujące.

Czy podobają Ci się te, w których pozwoliłam sobie na odrobinę prywaty i dawałam rady od serca?

Napisz, o czym chciałabyś/chciałbyś jeszcze przeczytać.

Jak często bywasz na moim blogu?

Czy zawsze czytasz wpis do końca?

Dlaczego tu wracasz albo bywasz rzadko?

Czy uważasz, jak niektórzy, że blogi o wszystkim, są o niczym, czy wręcz przeciwnie, lubisz to urozmaicenie?

A może masz, jakieś rady dla mnie?

Odpowiedzi na te pytania pozwolą mi na wyciągnięcie wniosków i będą szansą na pójście za czytelnikiem i jego oczekiwaniami, tym samym uczynią mój blog bardziej interesującym.

Bardzo mi zależy na Waszych sugestiach i liczę na podpowiedzi, każdą wezmę pod uwagę i przemyślę. Z góry dziękuję. Pozdrawiam M.W.


Komentarze

Popularne posty