Tego słucham

 

Podobno o gustach się nie dyskutuję, o muzycznych również. Dziś wpadłam na pomysł przygotowania dla Was wpisu o moich ulubionych utworach muzycznych. Podzielę się z Wami moją playlistą z telefonu, a będzie to lista stu piosenek. Dziś w dobie internetu mamy nieograniczony dostęp do muzyki wszelakiej. Pamiętam czasy, gdy z radia nagrywało się piosenki na kasety magnetofonowe, by mieć te swoje ulubione i móc je odtwarzać. Walkman to dopiero było urządzenie. Najpierw kasety magnetofonowe, potem płyty CD, dziś dla młodego pokolenia, to wynalazki iście z epoki kamienia łupanego. Na program muzyczny i najnowsze teledyski czekało się z niecierpliwością, a ja do dziś pamiętam program - „Lista, lista 30 ton”, nadawany w niedzielne popołudnia. Takie to były czasy. Jedno się nie zmieniło, muzykę uwielbiam, tak samo, jak kiedyś, a mój muzyczny gust nie wiele się zmienił, nadal jest to przede wszystkim pop i rock, ze wskazaniem na pop. Mojego ulubionego wykonawcę, a raczej wykonawczynię poznacie na koniec tego postu.

Oto lista mojej osobistej muzy, utwory polskie i zagraniczne (kolejność przypadkowa):

  1. Andrea Bocelli - „Per amore”

  2. Andrea Bocelli and Judy Weiss - „Vivo per lei”

  3. Andrzej Piaseczny - „Śniadanie do łóżka”

  4. Andrzej Piaseczny - „Z głębi duszy”

  5. Anna Karwan - „Głupcy”

  6. Bonnie Tyler - „Total eclipse of the heart”

  7. Bonnie Tyler - „It's a heartache”

  8. Bracia - „Wierzę w lepszy świat”

  9. Bracia - „Za szkłem”

  10. Bracia - „Zaklęty krąg”

  11. Bajm - „Złota brama”

  12. Bajm - „Dwa serca, dwa smutki”

  13. Urszula - „Dziś już wiem”

  14. Bracia i Edyta Bartosiewicz - „Nad przepaścią”

  15. Monika Brodka - „Miałeś być”

  16. Celine Dione - „My heart will go on”

  17. Celine Dione i Barbara Srteisand - „Tell him”

  18. Christina Aguilera - „ Reflection”

  19. Edyta Bartosiewicz - „Skłamałam”

  20. Edyta Górniak - „Nie proszę o więcej”

  21. Edyta Górniak - „Szyby”

  22. Varius Manx - „Ten sen”

  23. Szymon Wydra - „Życie jak poemat”

  24. Szymon Wydra - „Bezczas”

  25. Ell amp Niki - „Running scared”

  26. Ewa Farna - „Wszystko albo nic”

  27. Faith Hill - „There you'll be”

  28. Fell - „Pokaż na co cię stać”

  29. George Benson - „Nothing's Gonna change my love for you”

  30. Heilee Steinfeld - „Caplital letters”

  31. Harry Styles - „Sing of the times”

  32. Toni Braxton - „How could an angel break my herat”

  33. Gloria Gaynor - „I will survive”

  34. Igor Herbut - „Wkręceni”

  35. Kombi - „Pokolenie”

  36. Komodo - „I just died in your arms”

  37. Komoto feat. Michael Shynes - „Is This Love”

  38. Sylwia Grzeszczak - „Księżniczka”

  39. Kylie Minogue and Jenson Donovan - „Especially for you”

  40. Laura Pausini - „It's not goodbye”

  41. Liam Payne and Rita Ora - „For you”

  42. Liber i Natalia Szreader - „Wszystko na raz”

  43. Lisa Stanfield - „All Around the word”

  44. Michał Szpak - „Color of your life”

  45. Łukasz Zagrobelny - „Mówisz i masz”

  46. Łukasz Zagrobelny - „Nieprawda”

  47. Łukasz Zagrobelny - „Życie na czekanie”

  48. Łukasz Zagrobelny - „Jeszcze o nas”

  49. Natalia Szreader - „Lustra”

  50. Mariah Carey i Whitney Houston - „When you believe”

  51. Mateusz Mijał - „Coś na później”

  52. Mateusz Mijał - „Za to co mam”

  53. Mateusz Mijał i Liber - „Winny”

  54. Mateusz Ziółko - „Szkło”

  55. Mateusz Ziółko - „W płomieniach”

  56. Elton John - „An you feel the love”

  57. Natalia Szreader - „Zamienie Cię”

  58. Lady Antebellum - „Need You Now”

  59. Pectus - „Jeden moment”

  60. Perfect - „Każdej nocy”

  61. Pink - „Just give me a reason

  62. Sylwia Grzeszczak - „Prawda o nas”

  63. Grzegorz Hyży - „Pusty dom”

  64. Rafał Brzozowski - „Magiczne słowa”

  65. Rafał Brzozowski - „Tak blisko”

  66. Rafał Brzozowski - „Za mały świat”

  67. Rafał Brzozowski i Liber - „Katrina”

  68. Roksana Węgiel - „Anyone i want to be”

  69. Andrzej Piaseczny - „Rysowane tobie'

  70. Sandra - „Maria Magdalena”

  71. Sandra - „Everesting love”

  72. Sarsa - „Motyle i ćmy”

  73. Sarsa - „Naucz mnie”

  74. Sarsa - „Zakryj”

  75. Youssou N'Dour - „Seven seconds”

  76. Stachurski - „Wybacz mi”

  77. Stachurski - „Z każdym twym oddechem”

  78. Sylwia Grzeszczak - „Flirt”

  79. Sylwia Grzeszczak - „Kiedy tylko spojrzę”

  80. Sylwia Grzeszczak - „Małe rzeczy”

  81. Sylwia Grzeszczak i Mateusz Ziółko - „Bezdroża”

  82. Patrycja Markowska - „Świat się

  83. Berlin - „Take my breath away”

  84. Tylor Dayne - „Tell it to my heart”

  85. Dionne Warwick - „That's whats friends are for”

  86. The pussycat dolls - „Hush hush”

  87. Eurythmics - „There must be an angel”

  88. Anna Jantar i a Kukulska - „To co mam”

  89. Rick Astley - „Together forever”

  90. Video - „Szminki róż”

  91. Zbigniew Wodecki - „Lubię wracać tam”

  92. Zbigniew Wodecki - „Zabiorę Cię dziś na bal”

  93. Whitney Houston - „After we make love”

  94. Whitney Houston - „I will always love you”

  95. Whitney Houston - „Run tu you”

  96. Whitney Houston - „All at once”

  97. Whitney Houston - „The greatest love

  98. Whitney Houston - „Where do broken heart”

  99. Whitney Houston - „I have nothing”

  100. Whitney Houston - „Didn't we almost have it all”


Lista moich piosenek jest różnorodna, ale i zwyczajna. Tytuły, które podałam pewnie są znane większości z Was, a nawet, jeśli Wam nie wiele mówią, to na pewno te piosenki „obiły” Wam się o uszy. Mówiąc, że mój gust muzyczny się nie zmienił, mam na myśli, chociażby to, że moją idolką od zawsze była Whitney Houston. Gdy moi rówieśnicy słuchali: Space Girl, Backstreet Boys, Britney Spears, popularnych w latach dziewięćdziesiątych, mnie zachwycał głos właśnie Whitney Houston i tak jest do dziś i szczerze mówiąc, myślę że to się już nie zmieni, bo głos i repertuar tej gwiazdy jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Zdradzę Wam jeszcze, że utwór "A will always love you" określiłam mianem mojej piosenki życia.

A Ty, jakiej muzyki słuchasz? Może są utwory szczególnie bliskie Twojemu sercu, które przypominają Ci o ważnych przełomowych chwilach w życiu? Chcesz się podzielić ze mną i czytelnikami Dziennikarskich inspiracji swoimi upodobaniami muzycznymi - zostaw komentarz.


Komentarze

Popularne posty