Blog Niebanalny



















Witam na moim blogu. Jak sama nazwa wskazuje będzie do blog dziennikarski zróżnicowany tematycznie. Znajdziecie tu artykuły o tematyce społecznej, psychologicznej, nie zabraknie tych budzących kontrowersje i emocje. Mam nadzieję, że ta różnorodność sprawi, że nie będziecie się nudzić, a czas spędzony na czytaniu nie będzie czasem straconym.

Pisanie od dawna jest moją pasją, stąd pomysł na założenie bloga. Cieszę się, że będę mogła podzielić się z Wami moimi spostrzeżeniami, co będzie najlepszym sposobem na dopełnienie mojej pasji. Mam nadzieję, że znajdę grono wiernych odbiorców, pomimo dużej konkurencji w internecie. Będzie to dla mnie motywacja, by pisać więcej, częściej i lepiej, bo jak to mówią: "technika czyni mistrza".

Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą dwóch dziewczynek. Blog, to dla mnie odskocznia od prozy dnia codziennego. Uważam, że każdy powinien mieć coś swojego, co lubi robić i co przynosi mu satysfakcję.

Zachęcam do komentowania moich artykułów, nawet jeśli nie będziecie się ze mną zgadzać, chętnie poznam Wasze zdanie, jestem otwarta na Wasze uwagi. Będzie mi miło, jeżeli subskrybujecie mojego bloga. Czekam również na Wasze propozycje kolejnych tematów na artykuły, wezmę je pod uwagę.

Zatem zapraszam do mojego wirtualnego świata, świata dziennikarskich inspiracji, mam nadzieję, że będziecie z utęsknieniem czekać na kolejne tematy, które dla Was przygotuję.
Obiecuję jedno - będzie się działo.



                                                                                                                         M.W.

Komentarze

Popularne posty